Keurmerk en klachtenregeling

Zorgduet is al sinds de start gecertificeerd door KIWA Keurmerk. Ieder jaar krijg ik weer een audit en ben ik opnieuw gecertificeerd. Hiervoor moet ik uiteraard aan allerlei eisen voldoen. Wilt u hierover meer weten dan kunt u kijken op de website van KIWA: https://www.kiwa.com/nl/nl/diensten/certificering/

Als ZZP’er in de sector Zorg en Welzijn val ik onder de Wkkgz en ben ik verplicht om mij bij één van de erkende geschilleninstanties aan te sluiten.
Dit is ook één van de eisen om gecertificeerd te blijven en dus ben ik lid van een branchevereniging die ook een klachtenregeling heeft. Ik ben lid van Solopartners. U kunt informatie vinden op: https://www.solopartners.nl/.

Mocht u een klacht hebben met betrekking tot de zorg en/of begeleiding die u van Zorgduet ontvangt, dan kunt u als eerste een mail sturen naar silviavandam@zorgduet.nl. Dan gaan wij samen het gesprek aan en komen wij hopelijk tot goede oplossingen. Mochten wij er samen niet uitkomen dan kunt u terecht bij Stichting Klachtenregeling.nl. U kunt mailen naar: info@klachtenregeling.nl. Indien u uitgebreide informatie wilt ontvangen over de procedure rondom een klacht dan kunt u dit aanvragen via de mail en zal ik het u toesturen.